Nové objednávky budeme expedovať po 2.1.2025 - prajeme pokojné sviatky

Prihlásiť sa

Správa účtu

Ako postupovať pri reklamácii

Upozornenie: Nasledujúci text je len informačný. Právne záväzný je Reklamačný poriadok uverejnený na: https://www.motostar.sk/reklamacny-poriadok/ . 

Pred samotným uplatnením reklamácie nás prosím kontaktujte, preberieme s Vami najvhodnejší postup.

Mobil: +420 777 277 107
Mail: info@motostar.sk 

Reklamácia v Motostar.sk

Reklamovaný tovar zasielajte na adresu:

Martin Mařas – Motostar
reklamačné oddělenie
Dolení 41
514 01 Jilemnice

Na tejto adrese je možné vybaviť reklamáciu aj osobne.

Reklamácia v autorizovanom servise

Priebeh reklamácie priamo v autorizovanom servise býva spravidla rýchlejší.

K reklamovanému tovaru nezabudnite priložiť:

  1. Kúpny doklad (faktúru)
  2. Záruční list (ak je k tovaru vydaný) – musí byť riadne vyplnený a potvrdený predajcom
  3. Popis závady
  4. Kontakt na Vašu osobu 

Podmienky reklamácie

Lehota vybavenia reklamácie

Vaša reklamácia musí byť vybavená v zákonné lehote 30 kalendárnych dní.

Lehota sa začína počítať od nasledujúceho dňa po doručení reklamovaného tovaru do servisného strediska či predajcovi.

Lehota končí vybavením reklamácie (doručením reklamovaného tovaru zákazníkovi).

 

Poplatky

S vybavením oprávnenej reklamácie nie sú spojené žiadne poplatky.

Náklady na dopravu reklamovaného tovaru

Úhrada nákladov na dopravu reklamovaného tovaru vám bude uznaná za týchto podmienok:

  1. Reklamácia bude oprávnená - nebude sa jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením a pod. 
  2. Podáte žiadosť o úhradu nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru 
  3. Písomne doložíte výšku nákladov - doklad za uhradenie nákladov na dopravu (podací lístok nestačí, je potrebné dodať doklad) 

Úhrada bude vykonaná bankovým prevodom na Váš účet.

Je možné preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe tovaru (napr. náklady za poštovné nie za taxi službu).

 

Prevzatie reklamovaného tovaru

Pri prevzatí tovar dôkladne skontrolujte, či je bez viditeľného poškodenia.

V prípade poškodeného tovaru je dopravca povinný s Vami spísať reklamačný protokol.

Pokiaľ závadu zistíte po rozbalení zásielky, bezodkladne (do 1 pracovného dňa) nás písomne ​​kontaktujte (mail: info@motostar.sk).