Nejedná sa o zákonné odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ide o nadštandardnú službu, ktorá sa riadi pravidlami prevádzkovateľa MotoStar.sk.
Potrebujete vymeniť veľkosť výstroja alebo nevhodný diel?
Za prvú výmenu Vám nebude účtované poštovné.
V prípade druhej výmeny v rámci jednej objednávky účtujeme cenu poštovného.
Služba sa vzťahuje iba na tovar zasielaný zásielkovou službou, neplatí pre osobný odber.
V prípade nejasností má MotoStar.sk právo žiadosť o výmenu odmietnuť či previesť na proces zákonného odstúpenia.
Dokedy a kam poslať tovar k výmene?
Tovar k výmene musí byť prevádzkovateľovi MotoStar.sk doručený do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia.
Tovar zasielajte na adresu:
Martin Mařas - MotoStar
Dolení 41
514 01 Jilemnice
Česká republika
Neposielajte zásielku na dobierku.
Čo musí zásielka obsahovať?
Okrem vymieňaného tovaru priložte do balíka aj písomnú žiadosť o vrátenie, v ktorej uvediete nasledujúce
- kontaktné údaje
- číslo objednávky/faktúry nebo faktúru
- informáciu, za čo chcete tovar vymeniť
V akom stave musí byť tovar?
Tovar musí byť v pôvodnom obale (originálnu krabicu zabaľte do baliaceho papiera).
Nesmie niesť známky opotrebenia.
Chcete vymeniť prilbu a už ste dali dole ochrannú fóliu plexi? Kontaktujte nás.
Možno vykonať výmenu aj za tovar inej hodnoty?
Výmenu možno vykonať za čokoľvek z našej ponuky.
Drahší tovar
Drahší tovar automaticky zasielame na dobierku a účtujeme dobierkové 2€.
Ak si želáte doplatok zaplatiť prevodom z účtu, uveďte túto skutočnosť do písomnej žiadosti o vrátenie.
Lacnejší tovar
Preplatok prevádzame na účet kupujúceho.