Nerezová propojovací trubka Akrapovič k výfukové koncovce Monster 937/DesertX
Otázka k produktu
Propojovací trubka L-D9SO1 Monster 937/DesertX
Nerezová prepojovacia rúrka Akrapovič "L-D9SO1" k výfukovej koncovke pre motocykle DucatiS-D9SO17-HCQT(Monster 937)S-D9SO19-HJAT (DesertX)
Určené pre motocykle:
Ducati MONSTER 937 (2021-2023)
Ducati MONSTER 937 SP (2023)
Ducati DesetX (2022-2024)
Novo vyvinuté voliteľné spojovacie potrubie, vyroben z vysoce kvaaktní nerezové oceak, je zaměreno na jezdce, kterí hledaj lep v kon a sn en hmotnosti. Jeho konstrukce odstra uje sériový predtlumi v fuku kde je um stien sériový katalyzátor – čo umožňuje menej obmedzený prietok plynu na podporu výkonu v strednom a vysokom rozsahu otáčok. V kombinácii so Slip-On Line (Titanium) táto dvojica zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) pri 8 600 ot./min a krútiaci moment o 3,3 Nm pri 7 100 ot./min (pri testovaní na dynamo Akrapovič v porovnaní s Monsterom používajúcim štandardný sériový výfuk), a zároveň poskytuje hlboký závodný zvuk. Hmotnosť je znížená o 3,8 kg, čo je úspora 80% oproti skladovej verzii. Vyvinuté iba pre použitie na uzavretých tratiach a závodných tratiach, odporúča sa premapovanie ECU pre dosiahnutie optimálneho výkonu tohto príslušenstva odvodeného zo závodu. Novo vyvinuté voliteľné spojovacie potrubie, vyrobené z vysoko kvalitnej nerezovej ocele, je zamerané na jazdcov, ktorí hľadajú lepší výkon a zníženie hmotnosti . Jeho konštrukcia odstraňuje sériový predtlmič výfuku – kde je umiestnený sériový katalyzátor – čo umožňuje menej obmedzený prietok plynu na podporu výkonu v strednom a vysokom rozsahu otáčok. V kombinácii so Slip-On Line (Titanium) táto dvojica zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) pri 8 600 ot./min a krútiaci moment o 3,3 Nm pri 7 100 ot./min (pri testovaní na dynamo Akrapovič v porovnaní s Monsterom používajúcim štandardný sériový výfuk), a zároveň poskytuje hlboký závodný zvuk. Hmotnosť je znížená o 3,8 kg, čo je úspora 80% oproti skladovej verzii. Vyvinuté iba pre použitie na uzavretých tratiach a závodných tratiach, odporúča sa premapovanie ECU pre dosiahnutie optimálneho výkonu tohto príslušenstva odvodeného zo závodu.
Inštalácia voliteľného spojovacieho potrubia (SS) robí ES/ECE typové schválenie Slip-On Line (titán) neplatným.
TENTO PRODUKT NESPLŇUJE POŽIADAVKY NA EMISNÉ ZHODY NA POUŽITIE NA ULIACICH ALEBO ĎALIACICH.